CARI BAHAN

Tuesday, March 22, 2011

Pening...

Heboh pula sekarang pasal video lucah Anwar Ibrahim dengan seorang pelacur yang dikatakan berketurnan Cina.Video tersebut dirakam sekitar Januari tahun ini. Sungguh ironik sekali. Dalam keadaan Anwar sibuk berdepan dengan pebicaraan kes liwat yang ditempelkan kepadanya, ada pula masanya itu melanggan pelacur. Kekadang, apa yang difikirkan oleh musuh Anwar Ibrahim tidak sama dengan apa yang akal normal kita boleh fikirkan. Anwar Ibrahim telah menafikan individu dalam video itu sebagai dirinya.

Memang berat sekali dugaan yang dihadapi Anwar Ibrahim. Siapakah lelaki yang menyerupai Anwar Ibrahim itu? Dalam dunia, ada pelanduk 2 serupa. Kata orang ada 7 orang yang wajahnya serupa dengan kita. Untuk mencari orang yang serupa bukan susah. Teknologi moden hari ini boleh membantu. Kalau kita menonton filem-filem bikinan holywood, kita akan lihat bagaimana pembedahan wajah dilakukan untuk tujuan penyamaran. Untuk misi politik yang begitu penting, tidak mustahil kerajaan UMNO akan buat apa sahaja termasuk mencipta watak Anwar Ibrahim. 

Aku sungguh benci melihat kebejatan politik ini. Aku berharap dalam masa terdekat akan terbongkar semua angkara di belakang tabir ini. Ucapan-ucapan Ummi Hafilda dalam ceramahnya mempengaruhi orang untuk menyanjungnya sebagai insan berhati mulia. Dalam dunia akhir zaman ini, orang hina boleh dianggap mulia.

No comments: