CARI BAHAN

Monday, March 24, 2014

PERANGAI YAHUDI


Memang benarlah kata nabi Muhammad SAW. Ummatnya akan mengikut perangai Yahudi. Akan meniru jalan Nasrani. Di antara perangai Yahudi adalah membuat cerita berbaur seks. Bukalah dalam Al-Kitab, anda akan bertemu rentetan cerita-cerita yang berbau hapak sumbang mahram. Ada cerita bapa berzina dengan anak perempuan. Ada anak tiri dengan ibu tirinya. Ada bapa mentua dengan menantu. Ada dengan ipar duai.

Orang Nasrani mengikut orang Yahudi. Orang Islam Islam juga mengikut Yahudi. Syukurlah Allah pelihara Al-Quran. Kalau tidak, Al-Quran pun akan jadi seperti Bible yang memetik kata jijik pendeta Yahudi untuk diabadikan dalam bible.

Ketika melihat gelagat orang-orang bodoh yang mengaku Islam dalam peristiwa PRK Kajang, menayangkan seluar dalam di khalayak ramai, sudah dapat dibayangkan betapa fikiran mereka dibanjiri dengan hanyir nafsu songsang sebagaimana yang pernah dibuat golongan Yahudi. Yahudi punya nafsu luar tabie dan serakah. Hari-hari berkhayal tentang seks sehingga mencari klimaks seks yang boleh merangsang mereka.

Lalu, perangai itu diikuti oleh para pendemonstrator seluar dalam itu. Sebelum dari itu, mereka telahpun mencecah dan mencicah cerita seks yang tidak terlintas di fikrian orang beriman. Mereka menuduh orang yang tidak secocok dengan mereka sebagai ahli seks songsang dan pembekal pelacur.

Sesungguhnya tidak berfikiran jijik melainkan orang jijik jua.

No comments: