CARI BAHAN

Sunday, March 30, 2014

Kisah Keretaku Dicuri(6): Doa

Dalam keretaku itu ada handphone Samsung Grand Quatro Dual Core yang aku beli pada tahun lepas. Ada juga laptop jenama Acer bersama dengan 2 set external hard disk yang masing-masing berkapasiti 500GB . Ada beberapa Pendrive yang aku gantung di cermin dalam kereta. Dalam bonet berisi rice cooker, dua raga bersisi pakaian aku dan anak ieteri. Ada set khemah, payung dan sepasang kasut kerjaku. 

Kehilangan keretaku bersama semuanya.

Aku masih berdoa kepada Allah agar mengembalikan barang hilangku. Aku akan bersabar menanti keajaiban kudrat Allah SWT. Aku bersolawat kepada junjungan Rasul dan menjadikannya amal baik yang kutawassulkan kepada Allah SWT agar memakbulkan doaku.


اللهم راد الضالة ، هادي الضلالة ، تهدي من الضلال رد علي ضالتي بعزك وسلطانك ، فإنها من فضلك وعطائك



No comments: