CARI BAHAN

Thursday, September 13, 2012

Tentang LGBT konon!

Siapa sokong LGBT? Orang beriman mana yang suka LGBT? Namun, disebabkan burung tukang yang kokokkan isu LGBT itu adalah katak-katak politik yang tidak bermaruah, maka ia tidak dapat menarik sokongan dan simpatiku untuk sama-sama berganding bahu menetang LGBT. Sementelahan, isu LGBT itu telah masyhur menjadi tumbuk rusuk untuk mengenakan DS Anwar Ibrahim yang selama bertahun-tahun dituduh dengan tuduhan hina iaitu liwat.

Orang Indonesia bermadah,Jangan Percaya bila maling jerit maling. Orang yang sibuk memperjuangkan penetangan terhadap LGBT itu bukan manusia yang cukup baik moralnya. Apa yang dicari di sebalik laungan penentangannya itu adalah riak kemurkaan rakyat terhadap lawan politik. Insan-insan kecewa dalam politik itu sanggup berbuat apa sahaja demi menyuburkan pengaruh politiknya dalam persediaan menghadapi PRU13 yang akan diumumkan pada bila-bila masa sahaja.

Apa kelayakan Dr. Hasan Ali untuk memimpin penetangan terhadap LGBT?Kenapa baru sekarang dia laungkan kokokannya? Kenapa tidak masa dalam PAS? Demikian Zulkifli Nordin dan katak-katak politik yang lain.

LGBT hanya satu loncatan.

No comments: