CARI BAHAN

Sunday, August 18, 2013

Celakalah As- Sisi

Manusia kerdil yang memancangkan kuasa di bumi Mesir itu menyangka bahawa usaha senilai qitmir mereka itu akan membuahklan hasil. Demi Allah, mereka tidak akan adapat memadamkan api semangat para pemuda Ikhwan. Selanjutnya, jauh sekali untuk berjaya memadamkan cahaya Islam. Dalam dunia ini, seberat mana jerih payah mereka, mereka hanya akan menemui kegagalan. Mereka adalah angkatan kecewa yang akan hanya menjejaki pendahulu mereka yang telah pun mengisi neraka.

Berbanggalah dengan keberhasilan kecil membunuh para syuhada'. Ketawalah. Meliahailah sepuasnya. kalian adalah serigala yang kelak hanya kana jaid mangsa serigala sebuas kalian juga. Tidak ada doa hidayah buat kalian Hanya  doa celaka dan sumpah buat mereka mereka seperti dia nabi SAW buat kaum Ra'lun dan Zakwan.

Aku tidak kenal siapa penzalim itu. Aku juga tidak ingin mengenali mereka. Biarlah mereka meraung dalam neraka tanpa dikenali. Cuma aku terdengar nama As-Sisi sebagai si QABIL yang memulakan agenda. Para penerusnya juga akan menaggung beban dosa berat itu.

Wahai As- Sisi. Janganlah kau bertaubat. Matilah kamu tanpa taubat. Zalimmu melangkau batas. taubatmu tidka memulihkan keadaan Hanya matimu yang kami harap. Kalau taubat itu indah buat ornag seumpama kamu, alangkah indah kalau Firaun bisa bertaubat!

No comments: