CARI BAHAN

Saturday, August 24, 2024

Kalau Ds Najib bebas

 Kenyataan SU Agong UMNO, Dr, Asyraf Wajdi Dusuki bahawa daripada 171 Bahagian Umno seluruh negara, 72 membawa usul menuntut keadilan dan pengampunan untuk DS. Najib membayangkan bagaimana tanggapan ahli Umno terhadap Najib. Bahawa, menurut persepsi ahli Umno, Ds. Najib tidak bersalah dan beliau adalah mangsa kezaliman politik.

DS Najib yang dijuluki dengan panggilan Boosku di kalangan pencintanya, telah dipenjarakan secara zalim dan ahli Umno tersebut bertekad untuk berjuang demi kebenasannya.

Sesungguhnya politik itu penuh dengan nifaq. Bagi Ds Zahid sendiri, kebebasan Najib tentunya tidka baik untuk bintang politiknya. Apakah dia rela kalau Ds. Najib keluar dari penjara dan kembali menerajui Umno?

Politik adalah persaingan. Bukan dengan kawan sahaja ahli politik bersaing. Sesama kawan ju*a mereka bersaing. Cuma , kenalah pandai menyembunyikan haba panasnya...

Apa yang diucapkan berapi-rapi depan penyokong, itu tidak boleh dijadikan kayu ukur. Telunjuk bisa lurus, tetapi 4 jari lagi bengkok.

No comments: